18 Mayıs 2012 Cuma

Nasıl ingilizce öğrenebilirim?

Nasıl ingilizce öğrenebilirim?

    Günümüz dünyasında geçer akçe ingilizce. Eğer ingilizce bilmiyorsanız dünyanın birçok yerinde bir adım hatta bir kaç adım gerisindesiniz demektir.

  Bu yazı sonrasında inşallah ''nasıl ingilizce öğrenebilirim,ingilizce öğrenmenin en kolay yolu,ingilizce cd setleri,ingilizce eğitim setleri'' gibi aramalar yapmak zorunda kalmayacaksınız.

  Nasıl ingilizce öğrenebilirim?

İngilizce öğrenmenin yolları çok çeşitlidir. Bunlardan başlıcaları kursa giderek ingilizce öğrenmek, özel ders alarak ingilizce öğrenmek,yabancı bir ülkeye giderek ingilizce öğrenmek,evde ingilizce cd setleri ile ingilizce öğrenmek..

  İmkanı olanlar zaten en iyisini yaparak tutar ingiltere veya Amerika'nın yolunu. Orada bizzat yerinde ingilizce öğrenir.

 Ama imkanı olmayanlar ve bu yüzden evde ingilizce cd setleri ile ingilizce öğrenme arayışında olanlar yazının kalan kısmını daha dikkatli okusun.

İngilizce cd setleri ile ingilizce öğrenmek için ne yapmalıyım?

 Bunun için öncelikle anlatımı en iyi ingilizce eğitim setlerinden birini almalısınız. Ve sonrasında eğitim setini vitrindeki süs eşyası gibi bir kenara koymak yerine her gün planlı ve programlı bir şekilde çalışmalısınız.
Kesinlikle uygulayabileceğiniz bir plan yapın. Yani günde 1 saat ise 1 üç saat ise üç.. Yarım saat ise yarım saat.. Yapamayacağınız şeyleri plana dökmeyin çünkü 3 saatlik plan yapıp uymayacaksanız 1 saatlik bir plan yapın ona uyun!

Peki en iyi ingilizce eğitim seti yani ingilizce cd setlerinden önereceğiniz bir set var mı?
Tabiki var. Ctt adı verilen teknikle ingilizce öğretmeyi oldukça kolay ve eğlenceli bir hale getiren Turbo ingilizce eğitim setini öneririm. 

Turbo ingilizce eğitim seti ile evde yapacağınız basit bir plan neticesinde rahatlıkla ve keyfle ingilizce öğrenebilirsiniz.

Turbo ingilizce eğitim seti ile ilgili detaylı bilgi almak için buraya tıkla!

İlgili Kelimeler:nasıl ingilizce öğrenebilirim,ingilizce öğrenmenin en kolay yolu,ingilizce cd setleri,ingilizce eğitim setleri

1 yorum:

  1. Leventte yeni açılan english club istanbul isimli ingilizce kursu, bildiğiniz dil eğitim tekniklerini yerle bir ediyor, Yabancı öğretmenler eşliğinde bir yandan kahvenizi yudumlarken bir yandan da ingilizce öğreniyorsunuz

    YanıtlaSil